Saturday, June 18, 2011

tättädäääää!!!!!!! PALUU RIKOSPAIKALLE

ei eve ookkaa nössö...se tuliki ottaa pari tuotetta...JIHUUUUUUU!!!!!!!!!

oon huippu onnellinen...sain käsipaperia mun vessassa olevaa käsipaperitelineesee.....JIHUUUUUUU!!!!!!!

ja oon taas uudessa nousussa, ei hätää, rosvot palaa aina rikospaikalle ja täällä me ollaa even kanssa taas...TAAAAAASSSS!!!!!!!

fisu uppoo aika tosi kivasti ku toi jallu ei enää mee ku kahvii sekotettuna...röökiiki tekis taas mieöli

kävin hurjan keskustelun siitä et jos sattuu nii että zombit hyökkää ja kenen kanssa mä joukkuoidun ja mitä mä joudun tekemää asian eteen että se onnistuu.... no, marina on ihan ehdoton ykkömen, ainut vaa et joudun lentämää ausseihin ja sit jos se lentokapteeni oinki zombi ni se voidaa aina tappaa ja jos mun on pakko ni voin hätä tapauksessa lentää konetta autopilotilla ja joskus sitä laskeuttumista on pakko harjotella...no, jos tuntuu kamalan vaikeelta ni voi aina laskeutuas meree, nou hätä...ja ilmeisesti hesarin mielipidekirjotustyen perusteella oon suunnitellu lentoikoneen mikä hätälasku tilanteessa muuttuu sukellusveneeks jos se joutuu tippumaa meree, ni eihän mulla sit mitää hätää oo

eve on ihana...krapulassa se mietti tänää et sen miesvois olla komee...

pakko siinki on jotain hyvää olla ku se on vielki sen kassa......

oon täs taas tuumaillu ku on tullu vietettyä slviä öitä, et on mun elämä kyl aika siistii...kokeilin tos taannoin ainon kanssa normaalii ekämää ja se oikeestaa tuntu ihan påaskalta...mnehän siis käytii päivänäytökses leffassa...mollin kundit sano meille ettei niin tuu koskaa tapahtuu et päästääå mollinterdeltä vastapäätä katua olevalle leffateatterille, mutta kuinkas klävikää...HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ imekää siitä...okei, käytii hakee lisää kaljaa kioskiltra ja mentii kattomaa....hmmmmm....mitäköhän se sit taas olikaa, no, ihan dsama...siellä me oltaa....nii joo oliki...napapiirin sankarit
tuli todella sankarillinen olo.....

kai me sit imastii taads vissii kännit sen jälkee...mascotissa....ylläri....

nonni...oon holisti...join just stellaa pillillä baaritiskiltä...evellä' on todistusaineistoa...käykää öögaa mun facebookista

No comments:

Post a Comment