Saturday, June 18, 2011

eilen kännissä, tänää kans... KAKS JALLUA KIITOS!

HAGIKSEN FOGELI TÄÄLLÄ HEEEEIIIIII!!!!!!!!! EN TAASKAA OSAA OMILLA TUNNUKSILLA KIRJOTTAA

yritin niin kovasti eilen kirjottaa, mutku olin niiin kamalas humalas ni eihän siitä mitää tullu...en muista millää että miten pääsin kotinn...
alotin jo heti töitten jälkee parilla tuotteella... myönnän, olin ehkä hippasen hiprakassa ku kävin näön tarkastuksessa - toisesta silmästä näkö on huonontunu ja sain kokeiltavaks piilarit, mitkä kyl tuntuu vielki aika ilkeiltä silmissä-
sit pari lisää ympyrätalon rosson terdellä ja siitä sitte kiian kanssa mun luo ja juotii hurjasti lisää ja syötii...ette sit arvaakkaa mitä sitte tapahtu...no eve soitti...

sit mä en oikee enää muistakkaa muutakusen että löysin itteni mascotin tiskiltä

aamul heräsin ku aurinko paisto silmää ja sit löysin yöruuan sängyn vierestä.... sit eve soitti taas...

okei, alotin juomisen taas, mut vasta illal ysiltä...pakko vetää suojakännit ku huomen on keittiön virkistäytymis grillaus ja sinne pitää mennä selvinpäin...onneks vaa mennä...eikä kukaa kieltäny olemasta krapulassa

nyt on sit " kaks jallua kiitos"-hetki...katotaa mihin se sit tänää johtaa... pitäs varmaa evelle soittaa....
eve on nössö ja kattoo leffaa kotona...

hei, mä käyn ihan just tupakka-jutuilla ja sit tuun taas takasin.....

onneks humalaa pääseminen harvoin on hankalaa...ja tääl on kuitenki muitaki jotka voi juoda ni ei tuu yksinäinen olo

heiku oon tyhmä ja kaikkee, ni en tajunnu etten omilla tunnuksilla kirjotakkaa...koitan saada omat tunnukset käyttöö ja jatkan sit taas

No comments:

Post a Comment