Sunday, May 30, 2010

täälläl mä taas oon...ujos humalas mascotin baaritiskil törkeen hyvännäkösenä ilman rintaliivejä...hihhii... ( kaustinen huomautti että lauseet alotetaa isolla alkukirjaimella ja erisnimet kanssa ja että täälläl ei ole sana eikä alotetaa...ja myös pilkut on jees!(Aino lisää myös, että Kaustilla on tapana reagoida liivien puutteeseen vahvalla yrityksellä ottaa koko mekko pios: EI MITÄÄN PUOLIKKAITA! JOKO NÄYTÄT TISSIT TAI ET! Ei muuta, Mese jatkaa:) ) mul katkes ajatus ihan kokonaan kun kaustinen tuli kertomaan että kirjotan päin persettä...no joo, eiks tärkeintä ole ett asia menee perille...kö?!?... no joo...
oon ollu aivan järjettömän hyvällä tuulel koko päivän, vaikka olis ollu ainekset kaoottiseen maailman loppuun. Vietin 11.5 tuntia duunissa meijän harkkarikundien kanssa ja ne yllätti mut täydellisesti...luulen et se niitten järjetön duuninpainaminen johtu vaan siitä, että oon huutanu niille monta kertaa kurkkusuorana ja tänään ne päätti että on parempi olla hiljaa ja tehä niin kuin sanon...vaikka se pahalta tuntuiski...OON KUITENKI AINA OIKEESSA!!!! Hei, mercedes pentti, kyyninen sillihuora, mul on enemmän munaa kun monella muulla kundilla ja nään että kuulen kaiken mitä täällä tapahtuu..

nojoo, pieni esiselvitys siitä millanen olen duunissa...

meinasin tukehtua nauruun äsken tossa piahalla tupakalla ollessani kun pavel onnistu ainon loistavasta ideasta revittyä riitaa siviiliasiakkaan kanssa. aihe oli se että, pavel esitteli itsensä ainona asiakkaan tyttöystävälle ja ai että mikä huuto siitäkin taas syntyi...nyt istun tiskillä ja nauran itteni kuivaks kun kyseinen kimuli huutaa että "vittu tää kukkakeppi mitää on tehny" ja osottaa pavelia, ja ainoa, joka nauraa kovempaa on tietty pavel ite!

oli mulla iah joku ajatus kirjotukselle, mutta tän kaiken sekamelskan keskellä unohdin...hitto!

No comments:

Post a Comment