Friday, November 4, 2011

Tänään täällä, huomenna taas täällä.




Hihii! Täällä ollaan taas, siis missä, siis kännissä. Mitäh?

Salla on humalassa, ja Matti, ja Markus on huippu.

Mersu lukee sarjakuvia ilman valoa, mulla on kaks päivää vapaata, ja ai niin, pidettiin tossa taannon mun uudella kämpällä jatkot, joissa oltiin niin tiloissa, et oltais kirjoitettu blogia, mut kun ei ollu nettiyhteyttä eikä yhdenkään naapurin salasana ollu salasana, ni tässä ois silloiset avautumiset:

Rakas! Tulemmme liittämään tämän tiedoston tulevaan blogimerkintään, mut just nyt oomme Sauli J.:n, Ripan ja Tonin kaa mun uusilla kämpillä karaokenjälkeisillä jatkoilla, ja täällä ei ole nettiyhteyttä eikä yhdenkään mun uuden naapurin nettislasana oo salakodissa ja kuunsana. Mit vit!


Sauli halus esim. kirjoitella meidän ei-selvinpäin -blogiin, annanpa sille siis siihen tilaisuuden:

Marinalla on tänään nimipäivä. Istutaan Ainon uudessa kodissa ja Aino puhuu Marinan ksnssa puhelimessa. Ainolla on mahtavan hieno uusi koti. Juodaan kuohuviiniä kertakäyttömukeilta näyttävistä posliinikupeista.

Maailma on kovin vajaa ilman Marinaa,

Kova ikävä! Mitä neidolle kuuluu?



"Voitsä kertoo terveiset tai jotain?" -Salla


Nää meidän sankarit on keksiny, että pussikaljoittelu on hauskempaa liikkeessä. Siis: kävelyä ja kaljoittelua. Vakuuttavia seikkailuita! Jos ois kesä, ottaisin retkiltä valokuvia, mun kun ei oo valoa tähän aikaan vuodesta, ni ei oo kuviakaan...



Känniblogi, Blänniglogi, Matilla on asiaa!


13 x en 0saa kirjoattaa... "mut tiivisttynä mun kaveri asuu naapuris jonnne ollaa tulossa mkäymäään . nii.... n....äf u readyy.


Kiitos, Matti on puhunut.



No comments:

Post a Comment